VIRSHOW proiektuaren aurkezpena

VIRSHOW proiektuaren aurkezpena

 

ABANTAIL, XUPERA XXI, ARTEMAN eta SMART INTERNET INTERNATIONAL enpresek, ISEA ikerketa-zentroarekin batera, VIRSHOW izeneko ikerketa-proiektu berritzailea garatzen dabiltza, Cloud Plataforma berritzaile baten garapenari buruzkoa. Horren bidez, industria-sektoreko enpresei aukera emango zaie, eraginkorrak diren kostuekin, erakusketako eta salmentako espazio birtualak sortzeko, beren produktuak interaktiboki kudeatuz eta produktuak erosiz.

VIRSHOW proiektuaren helburu ukigarriak erakusketa- eta salmenta- espazio birtualak sortzen dituen plataforma baten eta tresna eta irtenbide teknologikoen multzo baten garapen zehatzaren gainean antolatuko dira. Horri esker, industria-enpresetako marketin sailek beren produktuak aurkezteko eta saltzeko prozesuak kudeatu ahal izango dituzte, erosketa eduki eta esperientzia interaktibo eta pertsonalizatuen bidez.

VIRSHOW proiektuaren esparruan garatutako plataformari eta tresnei esker, ezagutza tekniko espezifikorik ez duen edozein enpresak eta pertsonak aukera izango du bere enpresaren erakusketa espazio birtualak sortzeko, bai eta produktuen ibilbideak, katalogoak eta eredu birtualak editatu eta sortzeko ere. Horretarako, 3Dko edizioko tresna semantiko bat izango dute, modu espezifikoan garatuta, eta, besteak beste, eduki elkarreragileak (interaktiboak) sortzeko aukera emango du, bezeroak bere kabuz konfiguratzeko modukoak kostu-eraginkortasunez enpresan lehendik dauden 3D ereduak berrerabiliz.

Espazio birtual horiek eta produktuei lotutako eduki elkarreragileak bezeroen eskura jarriko dira, modu irekian (enpresaren webgunea, ecommerce plataforma, etab.) edo itxian (bezero bakoitzarentzat sarbide bakarrarekin, gonbidapen bidez). Espazio birtual horiek, beste aukera batzuen artean, aukera emango diete bezeroei birtualki (PCaren bidez edo betaurrekoen eta RVko gailuen bidez – Errealitate Birtuala –) eta modu hipererrealistan enpresaren erakusketa-espazioetan (360º bisitak) ibiltzeko, intereseko eremuetara hurbiltzeko eta harekin elkarreragin ahal izateko interesgarria den produktuaren aurrean gelditzeko. Bezeroak ekipo edo makina jakin baten funtzionamenduari buruzko 3Dko simulazioak ere egin ahal izango ditu, ekipoak hainbat osagaitan bereizi ahal izango ditu, eta bere beharretara gehien hurbiltzen diren produktu aukerekin konfigurazioak egin ahal izango ditu.

VIRSHOW plataformak tresna bat ere izango du, espazio birtualean laguntzaile birtual bat (aditua) modu errazean kokatu ahal izateko. Enpresako edozein pertsonak laguntzaile birtual hori erraz editatu eta programatu ahal izango du; izan ere, elkarrekintza-arauak aldez aurretik definituta egongo dira hein handi batean, eta laguntzaile birtualaren erantzun eredua produktu bakoitzari lotutako eduki semantizatuen indexazio automatikoaren bidez egituratuko da.

Laguntzaile birtual honen helburua bezeroari espazio birtualera egiten duen bisitan laguntzea da, espazio horretan nabigazioa eta miaketa erraztuz, bai eta enpresako produktuekin/ekipoekin elkar-eragitea ere. Laguntzaile horrek aholkulari tekniko edo merkataritza-aholkulari birtual gisa jardungo du. Bezeroak laguntzaile horrekin hitz egin ahal izango du, hizkera naturalaren bidez, eta dagokion produktuari edo makinari buruz interesatzen zaizkion alderdi tekniko edo mota guztietako alderdi guztiak galdetu ahal izango dizkio.

«Coviewing» eredu batean, laguntzaileak elkarrizketen emaitza erakutsiko dio bezeroari: produktuak, 3D ereduak, zehaztapenak, funtzionamenduaren simulazioak, piezatan banatzea, ezaugarri teknikoak eta abar erakutsiko dizkio.

Erabiltzaile esperientzia bermatzeko, VIRSHOWek aukera ematen du laguntzaile/aditu birtual horrek funtzionatzeko modu misto bat izateko. Hau da, laguntzaile birtualak ez badaki zer egin edo ez badu erantzuna, modu guztiz naturalean bezeroa giza laguntzaile batekin harremanetan jarriko du. Une horretatik aurrera, enpresako adituak eta online erabiltzaileak espazio birtualean nabigatzen jarraitu ahal izango dute, produktuekin elkar eraginean jardun ahal izango dute, coviewing eredu berean, irudi espezifikoak eta bideoak ikusi ahal izango dituzte eta saioetan zehar dokumentazioa transferitu ahal izango dute, produktuaren online aurkezpena laguntzeko helburuarekin.

Azkenik, VIRSHOWek bezeroek enpresetako espazio birtualetara egiten dituzten bisitei lotutako marketin-prozesua kudeatzen duten tresnak ere bideratuko ditu. Honako funtzionalitate hauek izango ditu: saioak programatzea, erabiltzaileak gonbidatzea, baimenak ematea, bisitaldian bezeroaren iruzkinak eta oharrak jasotzea, bezeroak konfiguratutako produktu-eredua gordetzea, bai eta bezeroaren portaera aztertzeko teknologiak ere (IoB), bezeroaren nabigazio-mapa lortzeko, haien elkarreraginak aztertzeko, bisitatu ondorengo bezeroen jarraipena egiteko, eta abar. Horrekin guztiarekin, ezagutza-eredu bat lortuko da, eta horrek guztiak bezero berriak merkatura sartzea eta horien salmentak hobetuko ditu.

VIRSHOW proiektua 2021ean hasi zen, eta 2023an amaitzea aurreikusten da. Proiektua Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasun Sailaren HAZITEK programaren barruan finantzatu da.

Hazitek – enpresen I+G LAGUNTZEKO LAGUNTZEN PROGRAMAK FINANTZATUTAKO PROIEKTUA (ZL-2021/00227 espediente-zenbakia).

EUSKO JAURLARITZAK ETA EUROPAR BATASUNAK BATERA FINANTZATUTAKO JARDUERA, 2021-2027 ESKUALDE GARAPENERAKO EUROPAKO FUNTSAREN BIDEZ (EGEF).