MENUMENU
  • Proiektuak
  • Guri buruz
  • Zerbitzuak
    • ESTRATEGIA
    • BRANDINA
    • KOMUNIKAZIO KABINETEA
    • IKUSENTZUN
    • DISEINU GRAFIKOA
    • DIGITALA
    • EDITORIALA
    • KANPAINAK ETA EKITALDIAK
  • BLOGA
  • Zinema
    • MENDIAN HIL HIRIAN HIL
    • BETI TOQUERO
    • ERRAIAK
    • #MANU19
    • AULKI HUTSAK
  • Kontaktua
  • ES
Arteman Komunikazioaren Artisauak Arteman Komunikazioaren Artisauak Arteman Komunikazioaren Artisauak Arteman Komunikazioaren Artisauak
MENUMENU
  • Proiektuak
  • Guri buruz
  • Zerbitzuak
    • ESTRATEGIA
    • BRANDINA
    • KOMUNIKAZIO KABINETEA
    • IKUSENTZUN
    • DISEINU GRAFIKOA
    • DIGITALA
    • EDITORIALA
    • KANPAINAK ETA EKITALDIAK
  • BLOGA
  • Zinema
    • MENDIAN HIL HIRIAN HIL
    • BETI TOQUERO
    • ERRAIAK
    • #MANU19
    • AULKI HUTSAK
  • Kontaktua
  • ES
Share Share Share

Volkswagen-ek logoa aldatu du elektromugikortasunaren aldeko rebranding-a eginez

Gorka Zubizarreta/

Frankfurt-eko Automobil Erakustokiaren (IAA) testuinguruan, Volkswagen-ek nortasun korporatibo berria iragarri eta bere hitza bete du, birdiseinu osoa aurkeztuz. Nortasun korporatibo berriarekin Alemaniako automobil enpresak hasiera eman dio elektromugikortasunarekin estuki lotutako garai berriari.

Erakustokian azaldutakoaren arabera, enpresaren etorkizuna “elektrikoa, erabat konektatua eta karbono neutraleko balantzekoa” izango da. Oraindik ez ditugu marka berriaren zehaztasun guztiak ezagutzen, baina birdiseinu hori egiteko rebranding saio sakona egin da; hortaz, laster zehaztasun gehiago ezagutuko ditugu. Volkswagen-en logo berria minimalistagoa da eta era berean bolumen handiagokoa. Sinplifikatuta, logotipo honek bizkarra ematen dio orain arteko 3D optikari, eta askoz minimalistagoa den 2D optikaren alde egiten du.

Logotipoa bere jatorrizko elementuetan oinarritzen da eta akabera askoz lau eta bidimentsiotakoa hartu du. Modu horretan, logoak malgutasun gehiago dauka eta esparru digitalean ikusgarriagoa izango da. Gainera, soinu-nortasun berria eraiki dute eta logoaren jatorrizko koloreak berreskuratu dituzte. Orain arte logoak bi kolore bakar zituen: zuria eta urdina. Orain urdinaren tonalitate berri bat gehitu diote. Eta argiak ezinbesteko pisua hartzen du. Hala ere, protagonismo gehien duen elementua ‘moving frame’ delakoa da (marko mugikorra), inguramendu angeluzuzen bat pieza desberdinetara ‘responsive’ eran egokitzen dena eta beti logo berriak ixten duena.


Aldaketa Europan hasiko dute, urrian rebranding-arekin hasiko dira Txinan, eta 2020ko hasieran Estatu Batuak, Hegoamerika eta mundo osora zabalduko dute. Proiektua ez da 2020ko erdialdera arte bukatuko.

Garapen honek zentzu handia dauka merkatuko tendentziak kontuan hartuta; eta kromatikoki urdin korporatiboa bi urdin motatan banatu da; hala, zuriak lagunduta, kolore konbinazio aberatsagoak lortuko dituzte. Kasualitatea edo ez, Artemanek orain dela bi urte Miguel Altuna Lanbide Heziketarako egindako rebrandigean landutako kolore konbinazio berak dira.

Hortaz, Volkswagen-ei aurre hartu genion! ?

13th iraila 2019
Egilea Arteman
Iturria: Branding, Diseinua, Tendentziak
Tagged: logo, rebranding, volkswagen
600 pertsona S(u/a)minetik bakerako 13 emanaldietan
Opor ostean, indarberrituta

baieuskarari-arteman

bikain-arteman

Lege oharra | Cookien politika | Pribatutasun politika | Hiztegia

2020 © Arteman Komunikazioaren Artisauak

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in settings.

Privacy Overview
Arteman Komunikazioaren Artisauak

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Cookies de terceros

Esta web utiliza Google Analytics para recopilar información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares.

Dejar esta cookie activa nos permite mejorar nuestra web.

¡Por favor, activa primero las cookies estrictamente necesarias para que podamos guardar tus preferencias!

Política de cookies

Más información sobre nuestra política de cookies.